Potoček Milan
hudbaAbsolvoval Státní konzervatoř v Praze (obory klarinet a klavír), k divadlu se dostal po pedagogickém působení a sedmiletém angažmá ve Státním souboru písní a tanců v Praze. V roce 1991 nastoupil jako hráč na klávesové nástroje a korepetitor do Divadla na Starém Městě, později Divadla v Dlouhé. Působí zde dodnes jako pianista, hráč na klávesové nástroje, klarinetista, skladatel, aranžér, korepetitor a rovněž zde účinkuje v menších rolích. Vedle práce v divadle je Milan Potoček aktivním muzikantem, pravidelně vystupuje jako člen mnoha hudebních sestav v pražských hudebních klubech a na různých hudebních podnicích a festivalech u nás i v zahraničí. Je také studiovým hudebníkem a hudebním režisérem, činným nejen ve svém domácím studiu. Věnuje se skladatelské a aranžérské práci pro kapely, s nimiž účinkuje, spolupracuje s televizními kanály. Mimo jiné spolupracoval na hudbě k televizním filmům režisérky Jitky Němcové (Den, kdy nevyšlo slunce; Hodina pravdy a Setkání v Praze s vraždou) a k dokumentům Šárky Horákové Maixnerové. Kromě divadla Studio DVA spolupracuje hudebně i s jinými divadly, například Divadlem Na Fidlovačce, Městskými divadly pražskými (Proč muži neposlouchají a ženy neumějí číst v mapách, režie Miroslav Hanuš), Divadlem Ypsilon (Vratká prkna, režie Arnošt Goldflam), Východočeským divadlem Pardubice, Divadelním spolkem LokVar a mnoha dalšími. Je hudebním skladatelem či aranžérem cca 60 divadelních inscenací.